beccoos

Alla inlägg under juli 2012

Av Becca Bieber - 24 juli 2012 12:28

Orkar inte blogga, för laaaaat ._.

jaja, bloggpaus blire då..

Ses om 2 veckor ? o.o

HAJDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Av Becca Bieber - 7 juli 2012 14:06

Och eftersom att jag är kär i citat, så ska ni också vara de också  

Nu ska jag göra mitt knep som jag gör på människor som inte är kära i citat   

Varseuguda ;) :


                         


Den sista var rörlig o_o.. läskiiiiigt ._.


jaja, om ni inte blev ''Käääääära'' såfinns de en del två som kommer allderles strax (:

Meeen, jag kommer nt blogg imorn, KANSKE. men de 99% att jag inte gör det om 1 % att jag gör det så bli inte sura om jag nt bloggar imorn ! ):

jaja, ses :3


 





Av Becca Bieber - 7 juli 2012 11:23

Heeeej, förlåt för ''awesome'' bloggning (: .. Nej, de lät cp ._.

Vi försöker igen, tagning 2 !

Hej, förlåt för sämsta bloggningen, men det är inte mitt fel ): Har varit hos mormor [: Och jag sa ju att hon inte hade internet /:

Så, jag är så ledsen om ni är arga :3

Men jag har ett botemedel mot eran arga sjukdom 8D

En bildish :

 

 

 

När jag först såg dethär dog jag xD

Dör fortfarande när jag ser den :)

Btw, håller på med den nya headern :)

(Sorry, men regnbågs headern får vi vänta med :( )

Det blir en tillfällig vit header istället :)

Och jag måste värkligen fixa en ny hejdåskylt ._.

 

Men ses människor :)

 

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad Tycker Du Om Min Blogg ? :)
 Bra (:
 Sådär s:
 Vet inte :o
 Bäst :D
 Finaste bloggen jag sett !
 Jag trivs väll [:

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bakrund..

Bakrund

 


Ovido - Quiz & Flashcards