beccoos

Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Långt inlägg :)

Av Becca Bieber - 23 juni 2012 16:51

Först börjar vi med att jag säger förlåt för super (ultramega) lite bloggning   

Det är för att jag är bortrest   

Jag ville inte resa bort, för att jag hatar att flyga flygplan   

Ni vet när man är i luften och det stängs typ lock för öronen, det är den mest obehagliga kännslan!

Jaja, nu sitter jag här i *Hemligt Land* haha.

Nu undrar ni säkert: ''Men du bloggar ju nu, varför inte förut?'' 

Jo, för att då var jag hemma hos min mormor, som inte har internet.

Men nu är jag hos min moster som har internet, MEN, youtube fungerar inte   

Youtube finns inte = Maximal crazy finns inte = Min död   

iallafall, nu till bakrundernaa   

Tyvärr vänner   

Bilderna vill inte laddas upp..

Ni får se dom när jag är i sverige   

19 Juli är jag tillbaka D:

Okej, nu måste jag göra det jag måste göra o.o = Hejdå skylten som jag lovat om så länge :3

 

Ses om några minuter   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca Bieber - 19 augusti 2012 02:39

Heeeej, alla som fortarande läser denhär suuuuuuugiga bloggen xd jupp här är jag :D iallafall, jag bloggar mer imorn för jag sover över hos melisacool och bloggar via telefon c: olej seees, och jag kan inte använda hejdå skylten :c hejdå ...

Av Becca Bieber - 24 juli 2012 12:28

Orkar inte blogga, för laaaaat ._. jaja, bloggpaus blire då.. Ses om 2 veckor ? o.o HAJDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. ...

Av Becca Bieber - 7 juli 2012 14:06

Och eftersom att jag är kär i citat, så ska ni också vara de också   Nu ska jag göra mitt knep som jag gör på människor som inte är kära i citat    Varseuguda ;) :                               Den sista var rörlig o_o.. läsk...

Av Becca Bieber - 7 juli 2012 11:23


Heeeej, förlåt för ''awesome'' bloggning (: .. Nej, de lät cp ._. Vi försöker igen, tagning 2 ! Hej, förlåt för sämsta bloggningen, men det är inte mitt fel ): Har varit hos mormor [: Och jag sa ju att hon inte hade internet /: Så, jag är så le...

Av Becca Bieber - 27 juni 2012 11:14

Åh, ni ska bara se hur populär jag är :D Här kommer bilden :) :     jag tog med mig så att ni skulle tro att det var min bild och inte från guugle :)   Men ses, PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS :*     ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad Tycker Du Om Min Blogg ? :)
 Bra (:
 Sådär s:
 Vet inte :o
 Bäst :D
 Finaste bloggen jag sett !
 Jag trivs väll [:

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bakrund..

Bakrund

 


Ovido - Quiz & Flashcards